Sarapan sempoi pagi ni..

Sunday, December 01, 2013 Nazlee Ismail 8 Comments

..pagi lagi mamaD dah siapkan sarapan sempoi...walau pagi tapi  macam waktu berbuka puasa bulan Ramadhan lah pulak, rasa laparnya dan menu tu.. memang bijak buah hatiku ini.. Thnks mamaD.


...itu hidangan untuk kami berdua, namun tetap ada untuk orang yang tak suka sayuran. Hanis dari kecik lagi memang makannya memilih..mamaD buat khas..tengoklah kosong jer nampak mertabak maggi dia..

..dan semestinya bawang, cili potong campur air, gula dan sedikit cuka menambah lagi rasa selera sarapan pagi ini..




8 comments:

  1. Nampak sedap,rasapun mesti sedap juga....

    ReplyDelete
  2. ssedapnya.. lama tak buat.. dulu selalu buat bila tym nak cepat. hehe

    ReplyDelete
  3. Terus rasa nk mkn murtabak megi....aduhai...dh la tgh demam ni....

    ReplyDelete
  4. akak dah adjust sikit widget tu... tq anyway... kalau ada masalah cakap k....

    ReplyDelete
  5. Tak pnh mkn lg ni..sllu mkn murtabak dging dgn ayam je pcl.hehe..

    ReplyDelete
  6. Tak pnh mkn lg ni..sllu mkn murtabak dging dgn ayam je pcl.hehe..

    ReplyDelete


[PENAFIAN]
www.nazlee.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.
Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.