SKT ; sasaran kerja tahunan

Tuesday, December 03, 2013 PCL 3 Comments


..haha beres,  baru sahaja dinilai oleh PPP.

PPP tu adalah pegawai penilai pertama.., gomen pula adalah penjawat awam kerajaan..
Aku rasa ramai khususnya adik-adik janggal dengan sebutan 'gomen' .. ni terma yang digunakan oleh orang lama macam aku..

Pencapaian aku.. alhamdulillah 90% plus,  lepas target aku personally aku puas hati.
Dan sesuatu yang menarik...

Bos cakap "....boleh masuk kegiatan luar.. Blog PCL ke..takkan xde aktiviti? ..saya tengok rancak jer..boleh tambah markah tu ".

"insyaAllah tahun depan saya masukkan " aku cakap..
Tapi masalahnya tahun 2014,  sudah ditentukan dia bukan lagi bos aku..

orang gomen ..anda macam mana? baguss..

#ada rezeki atas meja..




3 comments:

  1. Aina kerja swasta jadi terimalah seadanya...:)

    ReplyDelete
  2. Isi aje.. Tak tahu la gane penilaiannya..

    ReplyDelete
  3. Saya bekerja sendiri...yg menilai kerja sy adalah pelanggan2 saya...hehehehe....

    Alhamdulillah..sodap tu....

    ReplyDelete


[PENAFIAN]
www.nazlee.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.
Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.