Tenang di Jeti Semeling..

Sunday, December 15, 2013 Nazlee Ismail 22 Comments

Ini lah apa yang dirancang oleh mamaD bermasej sms dengan famili kat rumah semasa dalam perjalanan balik dalam kereta masa tersangkut trafic jammed malam  semalam..

Aktiviti memancing dan berehat-rehat sambil makan angin.., dengarnya macam seronok je kan..tapi realitinya lagi seronok dari apa yang aku gambarkan melalui gambar-gambar dari kamera samsung ni.

Yang  terlebih minat sangat memancing tu ialah mak dan makcik  mamaD..depa ni seminggu mesti tak kurang sekali mesti ada..bosan duduk kat rumah kata depa tu.

Yer. ..aku selalu publish pasal entri memancing.  Ini sebahagian dari minat keluaga kami..lebih kepada suka-suka sebenarnya...

Yang lecehnya..minat aku terhadap batang pancing dah semakin kurang lebihnya hanya seronok menemani depa..

Lokasi : Kompleks Pelancongan Jeti Semeling, Sungai Petani,  Kedah Darul Aman.

Mereka terlebih suka..aku pon turut rasa bahagianya..
#aku lebih suka ambil gambar.. Peace yow! !








22 comments:

  1. waahh.. bestnya melakukan aktiviti bersama keluarga sambul makan angin.. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. @fatin..alhamdulillah..syukur sy punya keluarga sporting.

      Delete
  2. wahh, excited sungguh mak-mak memancing. heeheh.. :)

    ReplyDelete
  3. seronok memancing... blh ketagih dibuatnya...

    ReplyDelete
    Replies
    1. @Maria ; ..tu pasal sy takmau mulakan pegang rod pancing takut nt x blh lupa bila syok dpt ikan..

      Delete
  4. seronoknya beriadah dengan famili macam ni..

    ReplyDelete
    Replies
    1. @Kathy ; syukur alhamdulillah sbb mungkin minat kami yg sama lbh kurang agaknya.

      Delete
  5. laaa..dah dekat sgt dgn tempat husna..

    td ptg baru singgah jeti..igt nk pergi mkn tp x bukak lagi..

    ReplyDelete
    Replies
    1. @Husna ; restoran tu sampai ke.ptg x bukak la husna..ramai pulak pengantin mengabadikan gambar kenangan mereka..macam2 style depa berposing..

      Delete
  6. Bila dapat ikan tu yang best nya :D Vee pn kalau gi situ mmg ambik gambar je kot? Haha. Ambik gambar kaki :B

    ReplyDelete
    Replies
    1. @Vee ; sama lah kita suka.amik.gambar kenangan..

      Delete
  7. Balik kg ke ?
    Kemarin saya pi situ .

    ReplyDelete
    Replies
    1. @Saiful ; Ya..amik cuti smp Esok. Nk singgah Pt Buntar plk kpg sy..

      Delete
  8. Baguslah pergi memancing ikan. Pancing ikan dapat ikan, pancing udang galah dapat udang galah, pancing wanita silap2 dapat penumbuk....

    ReplyDelete
    Replies
    1. @Jay ; ..kaki pancing ikan, depa gila cari ikan..ikan tak makan rasa cepat bosan. Kaki denak burung pon sama..aku harap aku boleh jd kaki surau..eh bukan la.."Geng Surau"..

      Delete
  9. Wahh.. seronok sungguh santai2 & memancing.. best :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. @Khir memang best. ..Rasa cepat masa brlaku.

      Delete
  10. waaa..
    terbaek ler mamaD..
    dapat ikan apa ler tu..

    ReplyDelete
  11. Dah lama saya tak pergi memancing nie.....

    ReplyDelete
  12. amboii..semua gengn memancing ni..

    ReplyDelete
  13. terbaik, kaum hawa pun memancing :)

    ReplyDelete


[PENAFIAN]
www.nazlee.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.
Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.