Ephyra Testimonial ; 10 hari dengan cubaan pertama Ephyra

Tuesday, January 07, 2014 Nazlee Ismail 9 Comments


Salam untuk semua pembaca di sini..


10 hari minum Ephyra adalah tempoh percubaan yang sangat singkat untuk menampakkan keberhasilan sesuatu produk khususnya produk untuk kesihatan dan kecantikan diri dicuba kepada orang yang pertama kali mengenali nama Ephyra itu sendiri ,  apatah lagi memakannya.

Saya tidak mengharap perubahan ketara kepada kecantikan kulit khususnya . Dengan hanya mencuba 10 kali minum  bersamaan 10 hari untuk memberi testimoni produk EYPHYRA yang diberikan oleh suami saya dari menang hadiah giveaway yang dianjurkan oleh Blogger Mia Liana dan Oceanlife beberapa bulan lepas.

Keletihan dan masalah kemengantukan adalah fokus saya terutamanya, kulit gebu mungkin selepas ini.

Begini kisahnya.... kebetulan minggu hujung tahun 2013 yang lalu adalah musim cuti sekolah dan kami sekeluarga pulang ke kampung halaman  berkereta dari KL ke Sungai Petani. Suami saya kalau tak bersembang dengannya sepanjang perjalanan ...dia akan cepat rasa bosan dan mengantuk. 

Sehari sebelum perjalanan kami, saya sudah minum Ephyra untuk sachet yang pertama ..tentang rasa, ia sangat sedap! 

Dihari kedua, persediaan untuk berjaga disepanjang perjalanan 5 jam jangkaan masa sampai ke destinasi.
Alhamdulillah , perancangan seperti yang diharapkan ; badan terasa segar dan tidak mengantuk ...kalau sebelum itu, mulut asyik mengunyah makanan tapi hari tu selera nak makan pun dah tak berapa sangat...tak selera lah senang cakap, rasa kenyang je!
Kami berjaya teman berteman tanpa terlelap walau sekali pun kecuali anak-anak di tempat duduk belakang ~ lena dengan nyamannya * kalau tak saya pun sama tertidur sepanjang perjalanan ; kesiannya dia masa-masa sebelum ni.

Suami saya,  bila ada orang sebelah bersembang dengannya ketika memandu matanya akan segar..kalau tak , saya pun takut nak biarkan dia memadu berseorangan. membahayakan nyawa.

Saya ni pantang duduk sesaja tanpa berbuat apa, lagi-lagi dalam kereta..menguap dan mengantuk sentiasa, agaknya berjangkitan dengan orang sebelah ..haha.

dengan Ephyra tidak lagi malahan segar sentiasa..secara tak langsung kulit muka rasa bersih tanpa jerawat.

~ Diana


Jom dapatkannya sekarang...

Official Website : www.oceanlife2u.com
Instagram : ephyra2u
Telefon : 03 4141 7889
SMS : 019 3999 238
Emel : info@oceanlife2u.com






9 comments:

  1. assalamualaikum.,,

    lamanya saya tak singgah sini.,,sy kenal produck ephyra ni melalui blog rkn2 ternyata ramai yg dh menggunakannya dn sgt berkesan,,,

    ReplyDelete
  2. dah cetus fenomena baru dh ephyra ni.. dulu dgn produk shaklee... skrg aphyra pula.. bgus la bg yg mencuba, sesuai dgn bdan...

    ReplyDelete
  3. lama tak singgah..selamat tahun baru 2014.

    ReplyDelete
  4. mcm nk try ja..semua boleh kan..

    ReplyDelete
  5. nampak menarik tu.. berapa harganya?

    ReplyDelete
  6. assalam...

    Ephyra mmg best dan berkesan.

    Saya dah cuba sekotak premium ;)

    ReplyDelete
  7. sana sini orang cakap pasal ephyra :))

    ReplyDelete
  8. Terima kasih sudi join Fasa Kedua Giveaway Ephyra Serlahkan Kejelitaan Sebenar Anda

    http://www.mialiana.com/2014/01/fasa-kedua-giveaway-ephyra-serlahkan.html

    Keputusan akan diumumkan sebelum 15 Februari 2014. Good luck ya.. (^_^)

    ReplyDelete
  9. Tahniah ya...
    http://www.mialiana.com/2014/02/pemenang-fasa-kedua-giveaway-ephyra.html

    ReplyDelete


[PENAFIAN]
www.nazlee.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.
Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.