Kasut corak bunga-bunga Nina. ..

Sunday, January 26, 2014 PCL 8 Comments

Allhuakbar..

kawan pakai kasut dan tunjuk kat instagram,  dia pon nak jugak...lama dah kami perasan yang dia suka tapi tak terkeluar dari mulut dia mintak dibelikan..

Semalam petang ke JJ Bukit Tinggi.
Bila 2 anak gadis ditemani ibunya membeli belah.. Kelihatan bagai 3 sekawan...kehendak naluri remaja disuarakan kerana masing sudah punya identiti sendiri;
#bab memilih pakaian
#bab memilih bahan kecantikan dan sebagainya..

Untung mereka punya ibu yang memahami..





8 comments:

  1. Kalau lelaki macam saya pakai kasut corak bunag2 tu nampak semakin macho tak??? hehehehe...

    ReplyDelete
  2. Kalau lelaki macam saya pakai kasut corak bunga2 tu nampak semakin macho tak??? hehehehe...

    ReplyDelete
  3. Comei nya kasut tu....i like...

    ReplyDelete
  4. samalah zie pon pening kadang2 nak ikut kehendak 3 anak bujang..mmg santikkk kasut nie...

    ReplyDelete
  5. cantik kasut tu.. kalau saya pun pantang tgk brg yg ada corak bunga2 ni.. hehe..

    ReplyDelete


[PENAFIAN]
www.nazlee.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.
Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.