Pakcik jaga saya eh?

Wednesday, January 15, 2014 PCL 5 Comments

Santai petang lepas balik kerja..

...hairan pulak baby Mia tengok pakciklie kat sebelah dia...selalunya nampak mama jer kan!




5 comments:

  1. sekali sekali gantikan tugas mamanye huhu...

    ReplyDelete
  2. Romantik gtu... Hehe... Pesona ayah...

    ReplyDelete
  3. kehairanan barangkali.. hehe..

    ReplyDelete
  4. gambar 1st tu nmpk mcm baby mia pelik sangat tgk muka PCL hehehe

    ReplyDelete
  5. pakcik tumpang baring je...hehehe

    ReplyDelete


[PENAFIAN]
www.nazlee.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.
Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.