Kalau aku....

Thursday, February 13, 2014 Nazlee Ismail 11 Comments

Salam; ..bila taraf hidup semuanya naik! Susah nak fokus dengan kerja hakiki. . . .

. . ehh, kalau aku jadi nelayan kan bagus...nelayan kecil-kecilan pon jadilah.



...tetiba dalam meeting pagi ni teringat nak pi menjala/ menjaring dan pancing udang galah...

 Dapat info...udang galah tengah mengamok.!! Emmmm..





11 comments:

  1. zaman sekarang ni, duit kita jadi mahal harganya. dulu rm50 mmg banyak boleh dibeli kat pasar malam. skang ni, rm50 tu boleh beli 4-5 jenis barang je. mahal sungguh! kalau aku kaya..hari2 hari raya..hehehe

    ReplyDelete
  2. kalau dapt banyak bagi SA sikit eh..ari tuh kat pasar kan..udang galah rm80 hengget sekilo..

    ReplyDelete
  3. orang yang jadi nelayan pula kata
    kalau aku jadi cam PCL kan bagus

    manusia, gitulah...hehe =)

    ReplyDelete
  4. sekali2 cari pengalaman baru jadi nelayan...dapat hasil , puas hatikan..

    ReplyDelete
  5. Nelayan pun untung juga sbb hg ikan dan yg lain2 dah naik hg..tp kena keja kuat sikitlah kan...

    ReplyDelete
  6. mengail? aku nak ikut...!!!!!!!!!

    ReplyDelete
  7. Aina jala kat pasar borong jelah...ahahhaa...

    ReplyDelete
  8. kena berjimat dan kena beringat agar perbelanjaan tak melebihi pendapatan.. ;)
    udang.. eemm.. dah lama en. suami tak pergi pergi memancing..

    ReplyDelete
  9. MZ menjala di pasar je...dah terbayang udang galah masak lemak cili padi...:P

    ReplyDelete
  10. best tu memancing. memerlukan kesabaran :)

    ReplyDelete


[PENAFIAN]
www.nazlee.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.
Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.