Kalau Sabtu bila kerja...

Saturday, February 22, 2014 PCL 6 Comments


..terasa hati nak melabuhkan tali pancing hari minggu begini tapi apakan daya aku dikehendaki standby kerja..

Nampak jauh lubuk tilapia merah di taman larangan.

Semoga ada masa kelapangan di waktu petang-petang nanti..
Sudahku risi-risik dengan penjaganya.. Katanya kalau nak jadi rezeki incik..boleh bawa balik sebaldi penuh ibu tilapia.

hah...tunggu lah ku bawak joran ! !

InsyaAllah..








6 comments:

  1. Wah kt mana ni? Nampak tenang je airnya...jgn disangka x byk ikan...kannn ;)

    ReplyDelete
  2. Tak apalah, esok Ahad kan tak kerja, bolehlah memancing puas2 dan dapat ikan sebaldi penuh boleh masak dan makan ikan fresh2...hmmmm sedap....:)

    ReplyDelete
  3. betul tu ..esok kan ahad cuti...masih ada peluang..

    ReplyDelete
  4. minat memancing rupanya
    tak mengapa, nanti adalah peluang tu =)

    ReplyDelete
  5. Nanti klu masak talapia merah tu boleh masuk dalam blog yer hehe

    ReplyDelete
  6. Lama x memancing... Best memancing kn..

    ReplyDelete


[PENAFIAN]
www.nazlee.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.
Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.