Kehinaan dalam perhubungan.

Friday, February 14, 2014 Nazlee Ismail 9 Comments


...sesorang itu tidak bahagia jika anaknya derhaka, isterinya selalu membantahnya, jiran tetangganya selalu membuat resah...

...dalam lain keadaan pula, punya teman sekerja tapi tidak mahu bekerjasama, jiwanya tidak mahu tunduk kepadanya dan hawa nafsu amarahnya selalu diturutkan.

 # Sering kali satu kata-kata yang keluar dari mulut boleh merampas nikmat dan sering pula sebuah kekhilafan boleh mendatangkan satu kehinaan dalam perhubungan.

Situasi  semasa ; ...ikut perasaan boleh pengsan, ikutkan hati boleh mati oOO..

...sarapan nasi ambang pepagi tadi mamaD panaskan balik...berkat daripada masjid (*semalam baca Yassin)...tp serius tak dapat habiskan , bapak punya besar bungkusan dia...!!






9 comments:

  1. betullah PCL, ikut hati mati

    tengok dalam gambar nampak kecik aje...hehe
    salam jumaat PCL

    ReplyDelete
  2. Zaman dah berubah.. manusia skrg bertindak ikut hati bukan dari akal fikiran.. itu yg mcm2 boleh terjadi..

    Morning & Salam Jumaat PCL =)

    ReplyDelete
  3. akhirnya buat bodoh jer la kan,..hanya kita yang tahu kebenarannya....

    ReplyDelete
  4. manusia sekarang mcm2 ragamnya..
    x reti betul saya nak makan nasi ambeng tau PCL. hubby saya suka la, org keturunan bugis la kata kan. hehehe

    ReplyDelete
  5. manusia sekarang mcm2 ragamnya..
    x reti betul saya nak makan nasi ambeng tau PCL. hubby saya suka la, org keturunan bugis la kata kan. hehehe

    ReplyDelete
  6. Assalam,

    Amboi dah lama auntie tak mkn nasi ambeng, kecur ler nengoknye

    ReplyDelete
  7. Jangan kerana mulut hubungan binasa...

    ReplyDelete
  8. Betul tu... Lidah juga mmbinasakn sst perhubungan...

    ReplyDelete
  9. ikut hati mati...semoga kita niat setiap hari untuk menghormati semua makhluk Allah setiap saat

    ReplyDelete


[PENAFIAN]
www.nazlee.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.
Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.