Masih dalam simpanan. ..

Wednesday, February 19, 2014 Nazlee Ismail 8 Comments


Siapa ?


Siapa ?




8 comments:

  1. Alololo....so cute...,PCL le ni...betulkan?

    ReplyDelete
  2. dah dekat blog PCL, ye gambo PCL

    ReplyDelete
  3. Memandangkan gambar hitam putih tu payah gak nak agak siapa...

    ReplyDelete
  4. Comelnya PCL masa kecik, cemburu saya..cemburu kerana dah tak ada dalam simpanan saya lagi gambar hitam putih masa kecik2 dulu....

    ReplyDelete
  5. Ada juga gmbr PCL msa kecik ea... Sy xde gmbr msa kecik... Hehe

    ReplyDelete
  6. SA masih simpan jugak..tp kan anak dara SA gelakkan SA bila nampak gambar tu...dia ckp macam mata petai sebab masa baby mata SA besor...

    ReplyDelete
  7. ni gambar PCL ni.. sekarang mana nak jumpa kerusi macam tu.. ;)

    ReplyDelete


[PENAFIAN]
www.nazlee.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.
Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.