Semoga pejuangan hari ini lebih HEBAT dari semalam.

Monday, February 17, 2014 Nazlee Ismail 8 Comments

Salam pagi...

Ukirlah senyuman dan berilah salam kepada orang yang pertama anda temui pada awal setiap pagi. Mungkin orang itu ialah ibu, bapa, suami, isteri atau anak-anak kita.

Juga fikirkan yang baik-baik dan bayangkan yang molek-molek ... Mintalah perlindungan daripada rasa dukacita, takut, malas dan pengecut seperti doa yang diajarkan oleh Rasulullah SAW ini:

 “Ya Allah ya Tuhan kami, sesungguhnya aku berlindung kepada Mu daripada keluh kesah dan dukacita, aku berlindung kepada Mu dari lemah kemahuan dan malas, aku berlindung kepada Mu daripada sifat penakut dan kedekut, aku berlindung kepada Mu daripada tekanan hutang dan kezaliman manusia......

Mulakan langkah dengan penuh ceria dan kesyukuran. Untuk rakan-rakanku dan sahabat semua semoga pejuangan hari ini lebih HEBAT dari semalam.




8 comments:

  1. semoga hari ini & hari2 mendatang lebih baik dari semalam & yang lepas2.. Have a gud day ahead PCL =)

    ReplyDelete
  2. motivasi yang baik untuk pagi-pagi ni
    terima kasih PCL!
    mengaminkan doa PCL sekali =)

    ReplyDelete
  3. Motivasi terbaik di pagi secerah ini...Marilah kita sama2 memohon kepadaNya agar hari ini lebih baik dari semalam dan esok lebih baik dari hari ini....

    ReplyDelete
  4. YE... HARI NI SAYA RASA HEBAT DARI SEMALAM, PASAL HARI NI BANYAK KERJA.. SEMALAM CUTI, TAKDE KEJE.. :)

    ReplyDelete
  5. amin ya Allah semoga di permudahkan urusan

    ReplyDelete


[PENAFIAN]
www.nazlee.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.
Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.