Mentari suram di Pusat Angakasa Negara..

Friday, March 14, 2014 Nazlee Ismail 14 Comments

..Matahari yang dilindungi jerebu yang menebal di Banting khususnya dan Daerah Kuala Langat amnya  . Indeks bacaan dalam kategori BAHAYA;  IPU bersekala melebihi 300.

Gambar-gambar menunjukkan sebahagian dari Bangunan Auditorium, bersebelahan Banngunan Pentadbiran Pusat Data dan Arkib..

Dilaporkan juga sekolah-sekolah di Kuala Langat sudah diarah tutup hari ini.




14 comments:

  1. memang teruk area sana..

    ReplyDelete
  2. mcm keadaan berkabus di genting pulak..
    anak2 sy pn tak ke sekolah harini..
    jerebu kemain tebal di KL.. KLCC pn tak nampak huhu

    ReplyDelete
  3. di tempat aiza pun berjerebu teruk juga PCL.. mata terasa pedih..

    ReplyDelete
  4. dekat sini pun macam bandar klang hilanglah +PakcikLie PCL
    tak selasa mata dan tekak
    kena banyak minum air

    ReplyDelete
  5. Klang-Banting palin teruukkk...KL belum cecah 200 IPU.

    ReplyDelete
  6. salam jumaat bro..
    alhamdulilah kawasan rumah saya bru hjan..
    kurang sikit jerebu..

    ReplyDelete
  7. SAlam Jumaat abg nazlee :)

    Jemput singgah blog saya awksweetgitu.blogspot.com :)

    ReplyDelete
  8. Nasib baik di tempat saya langit masih cerah, matahari masih jelas kelihatan dan malam pula masih ada bintang di langit....

    ReplyDelete
  9. jerebu semakin mengganas.. nasib baik beberapa negeri sudah mula turun hujan, termasuk penang.. heheh

    ReplyDelete
  10. Alhamdulillah.. Dh hujan, reda sikit jerebu..

    ReplyDelete
  11. semoga keadaan jerebu beransur pulih....risau juga...ramai yang sakit2...

    ReplyDelete
  12. Dasat tu.... memang merbahaya... banyakla minum air masak. IPU 100 lbih pun dah sakit tekak sakit mata... dugaan sungguh kita thn ni ya? Dgn air dicatu. Pesawat MH370 masih dlm siasatan. Hmmmm...

    ReplyDelete
  13. Kat sini dah star ujan dari pagi td sampai ni @3.02pm.. Alhamdulillah

    ReplyDelete


[PENAFIAN]
www.nazlee.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.
Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.