Senang cakap lah ..saya ni kurang berdisiplin tentang penjagaan makanan untuk kesihatan..

Friday, March 07, 2014 PCL 10 Comments

[sekadar mencuba nasib isi borang online] ..

..kalau diikutkan ukuran BMI tubuh saya adalah dalam kategori gemuk (25++) memang sedikit tak membahagiakan saya hakikatnya..tetapi sejujurnya bagi orang terdekat dengan saya, mereka tak kisah semua ini namun saya tetap hendak mengembalikan penampilan saya sama atau lebih baik dari sebelum berkahwin. Fizikal yang tidak seimbang ini membuatkan saya cepat berasa letih dan mengantuk. Syukur Alhamdulillah saya mampu lagi untuk mengembirakan keluarga tersayang..syukur..syukur..

Walaupun perbezaan untuk mendapatkan BMI 23 ke bawah adalah tidak ketara namun saya gagal melakukannya dengan hanya berdiet sendiri dan sesekali bersenam. Senang cakap lah ..saya ni kurang berdisiplin tentang penjagaan makanan terutamanya.

Jadi dengan sebab ini saya berkeinginan jika pihak MBH memilih saya untuk mencuba produk Slimfast Diet ini, saya akan mulakan semangat baru dan bermulanya dengan Slimfast Diet saya akan mendisiplinkan diri dalam pengambilan makanan harian saya.

Besar harapan saya semoga pihak MBH memilih saya untuk mengguna dan mereview produk tuan/puan.

sekian , Terima kasih.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Siapa MBH ? klik sini

Kepada anda yang masih tidak tahu..blur ..berjerebu :)  , sila merujuk ke ...
Giveaway SlimFast Diet : Pencarian 40 Orang Blogger (sehingga 11.59 malam 7 Mac 2014)
Read more: http://www.mialiana.com/2014/03/giveaway-slimfast-diet-pencarian-40.html






10 comments:

  1. Sejujurnya saya tak percaya kpd apa-apa produk pelangsingan badan. Pengalaman saya ia cuma menghabiskan wang saja. Cara terbaik turunkan berat badan ialah dengan bersenam sekurang-kurangnya 4 hari seminggu dan jaga pemakanan. Cuma ia perlukan sedikit kekuatan mendisiplinkan diri. Saya pernah hilang 15 kg dalam tempoh 3 bulan tanpa ubat, baca:

    http://mycuteshoppe.blogspot.com/2013/10/susahnya-jadi-orang-gemuk-kisah.html

    ReplyDelete
  2. semoga terpilih & salam Jumaat

    ReplyDelete
  3. mmg susah nak mendisiplinkan diri kalau bab2 makan ni kan PCL..

    ReplyDelete
  4. semoga PCL dpt menguruskan badan. BMI sy dah cecah 30 pun..tp sy masih kelihatan kurus!

    ReplyDelete
  5. hehe...all the best ye PCL

    ReplyDelete


[PENAFIAN]
www.nazlee.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.
Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.