Apa aktiviti korang buat pepagi tadi?

Saturday, April 05, 2014 PCL 7 Comments

..pepagi sudah dihidangkan air lemon suam terbaik untuk sakit tekak nih..*thnks ma

Dah beberapa hari terasa perit tekak, aku suspek sebab main futsal tiap petang dan terdedah dengan persekitaran berjerebu...@Banting biasaalahhhh jerebu top !

Pagi ni aku malas nak buat aktiviti luar,  semalam plan nak turun jogging dengan mamaD tapi hujan turun..alhamdulillah. walau tak lebat tapi risau jugak kena demam pulak nanti...

Tak dapat turun pagi petang pun boleh jogging. ..tadi tengok mamaD dah berpeluh sakan..rupanya dah siap masak kat dapur.

Apa korang buat pepagi tadi? ..jangan tidur lebih sangat! ..tak bagus sebenarnya;  muka akan nampak sebam/sembab dan lesu. ..

aku ke bilik gym yang dah lama sunyi tak berpengunjung kat sini..







7 comments:

  1. aktiviti tadi pagi...buka mata terus on laptop..hahahha

    ReplyDelete
  2. Biasalah kalau suri rumah bekerja ni, hari sabtu dan ahad ambik peluang rehat2 dan lepak2 dengan anak2 kat rumah. :)

    ReplyDelete
  3. he..he aktiviti hari ni kemas rumah yg bsawang... lama x kmas.. bz bkerja.. bro :P

    ReplyDelete
  4. he..he aktiviti hari ni kemas rumah yg bsawang... lama x kmas.. bz bkerja.. bro :P

    ReplyDelete
  5. buat blog...berblogging je...ke pasar malam karang

    ReplyDelete
  6. aktiviti MZ pagi tadi menghantar oder talam dan pusing tasik 2 pusingan dgn en.cyg dgn cuaca yg mmg baik...:D

    ReplyDelete
  7. Pepagi aktiviti kerja rumah aje lah sbg suri rumah..

    ReplyDelete


[PENAFIAN]
www.nazlee.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.
Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.