Esok dah masuk 1 Rejab 1435 Hijrah !

Wednesday, April 30, 2014 Nazlee Ismail 11 Comments

Assaamualaikum wbt.


"Ya Allah..ya Tuhanku , berkatilah kami pada bulan Rejab dan Sya'ban dan sampaikan (hidup) kami ke bulan Ramadhan "

...esok dah masuk 1 Rejab 1435 Hijrah ; Rejab campur Sya'ban ada berbaki dalam 60 hari lagi, insyaAllah kita akan menyambut kedatangan bulan mulia iaitu bulan Ramadhan.

bermaafan lah kita ; sama-sama kita mempertingkatkan kemajuan dalam amalan ibadah seharian .
..ingat mengigatkan kepada sesama pembaca di sini , mukmin keseluruhannya semaoga kita tidak lalai , lupa dan alpha dengan sikap kita sendiri selama ini .

#Saya mohon maaf kepada semua . Ampunilah segala kekhilafan dari saya dalam berblog selama ini.










11 comments:

  1. tak sabar nak sambut ramadhan! minggu depan nak start puasa rejab dah..hehehe :D

    ReplyDelete
  2. Kejap aje masa berlalu...

    ReplyDelete
  3. Cepatnya masa berlalu, Jamadil Akhir berlalu pergi, Rejab bakal menjenguk. Tak lama lagi Syaaban dan Ramadan pula tiba. Sedar tak sedar diri semakin tua.....

    ReplyDelete
  4. tup tap tup tap... kejap jer masa berlalu. salah satu petanda bahawa masa berlalu begitu pantas...

    ReplyDelete
  5. Salam ..

    Mohon share potongan doa boleh. Pejam celik pejam celik dah masuk bulan rejab

    ReplyDelete
  6. samalah saya pcl... memohon maaf seanjang berblogging ini.. :)

    ReplyDelete
  7. Tak lama dah kita nak puasa ni

    ReplyDelete
  8. Tak sedar begitu cepat masa berlalu...rasanya baru lagi kita dalam bulan Ramadhan...
    Tak lama lagi tiba lagi Ramadhan...
    Semoga Tuhan panjangkan umur kita agar dapat sama2 mengerjakan ibadah puasa ini nanti...

    ReplyDelete
  9. Samalah. Saya pun minta maaf juga dr En. Nazlee spjg berblogging njika terkasar bahasa. Maaf zahir batin ya

    ReplyDelete
  10. pantas masa berlalu, kan?

    ReplyDelete


[PENAFIAN]
www.nazlee.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.
Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.