Abang makan sikit je Yang !

Wednesday, May 07, 2014 Nazlee Ismail 5 Comments

Owh lupa ni hari Rabu.. Hari tanpa kata, tapi aku tak biasa nak jugak berkata-kata dalam blog..

Dah tau orang rumah aku memang tak miss masak makan tengahari dan aku juga tak pernah miss makan sekali..

tapi hat kat opis ni pun kena makan jugak, rezeki jangan ditolak... hati kawan kena jaga ; Yang kat rumah tu semestinya...

#makan dengan kuantiti sikit tapi kerap..okay ingat tu !




~Setiap orangyang berfikiran akan  berusaha bagaimana caranya untuk mendapatka kebahagiaan melalui ilmu, harta atau kedudukan yang dimilikinya. Orang yang paling bahagia di antara mereka adalah orang yang beriman kerana kebahagiaanya tetap berterusan di setiap keadaan sehingga dia bertemu dengan Tuhan Rabbal 'alamin.




5 comments:

  1. Setuju..makan sedikit tapi kerap..makan untuk hidup..bukan hidup untuk makan..sejak dialam rahim lagi kita sememangnya makan..lantaran itu jangan mengubah fitrah yang sememangnya begitu..

    ReplyDelete
  2. Makan sekadar menjamah..xsalah..

    ReplyDelete
  3. rezeki kat ofis dgn rumah tu...tak boleh ditolak..

    ReplyDelete
  4. Walaupun makan di opis balik rumah kena makan juga sebab hati isteri kena jaga beb heehe

    ReplyDelete


[PENAFIAN]
www.nazlee.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.
Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.