Aku cuma nak cakap makan cara ni lebih memberi kepuasan....

Thursday, May 22, 2014 Nazlee Ismail 6 Comments


kata orang makan tembikai ni sedap masa cuaca panas terik... *extra power !!

semalam pi econsave beli sebijuk tembikai dengan harga RM4.99/biji saiz besaq kepala orang dewasa (eh besar lagi kot buah tembikai tu..)

potong belah dua (macam selalu aku buat), cara yang tak senonoh makan tembikai ...jangan ikut cara ni...memalukan kalau dengan orang yang tak biasa dan penuh adap sopan mengambil makanan.

kali ni aku rasa tembkai tu berlebihan air...manis tak berapa sangat tapi biasa 'manis-manis buah' gitu.. ; *patut la 2 hari sebelum tu harga kat situ Rm6.99 sebiji...down grade rupanya...

merungut pasal kualiti tu tidak la sangat sebab cara kami laki bini ..opss ! suami isteri makan buah tu sudah melenyapkan segalanya..

cer hangpa try buat tengok !!

aku cuma nak cakap makan cara ni lebih memberi kepuasan.... (mamaD kata , saki baki yg tinggal kat kulit dalam tu boleh buat kerabu..sedap katanya) wow !






6 comments:

  1. Assalamualaikum,
    Hu hu huhuhu dulu2 kami pun makan cara ni...bawak sudu dua ketul, duduk keliling makan ramai2 hu huhuhuhu

    ReplyDelete
  2. Dulu masa kecik2.. kalau kat kampung memang kitorang sepupu sepapat semua akan makan tembikai dengan sudu ... huhuu enjoy sgt :D

    http://timetravelafif.blogspot.com/2014/05/royal-belum-part1-calling-from.html

    ReplyDelete
  3. salam. setujuu!

    salam jumaat pcl :)

    ReplyDelete
  4. salam. setujuu!

    salam jumaat pcl :)

    ReplyDelete
  5. mkn cara ni memang puas! hihi^^

    ReplyDelete


[PENAFIAN]
www.nazlee.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.
Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.