Okay ni kenangan sepintas lalu... tetiba teringat !

Monday, May 19, 2014 PCL 6 Comments



...masa nak buat deraf pasal entri #SuperSquad... fb aku ditag gambar lama ni ...huhu sungguh nostalgia , lama tu tak la sangat ...dalam tahun 1993/94 macam tu lah..

Muda belia kami masa tu hahaa....ada aktiviti panjat Gunung Jerai bersama rakan sepejabat !
nama je panjat gunung tapi semuanya guna motosikal dan kereta naik atas.

Masa tu panggil Mat Motor..belum ada lagi istilah Mat rempit...tapi istilah bohsia dan bohjan baru menular...wahh tak sanggup aku kalau di cop mcam tu ; nauzubillah...

kami pemuda berhemah dan baik-baik belaka , walau ekzoz motor bunyi kuat tapi depan warga tua dan anak/mak dara..bunyinya boleh 'dilembutkan'....kiranya pemuda yang habis sopan la masa tu hahaa..

Okay ni kenangan sepintas lalu... tetiba teringat ! cer cari PCL... mana?

[Aku punya entri preview #SuperSquad nampaknya terbantut 2, 3 hari lagi ....sebabnya esok mula kena hadir kursus di JKR CKE Chan Sow Lin selama 3 hari....]

#peringatan utk diri sendiri  ; ..tidur awal supaya tidak mengantuk masa kursus ... k bay !









6 comments:

  1. duduk pakai kemeja pink ke merah tu kan? Zaman mimaland la ni ek? gila-gila remaja...? Saya tahun tu bru masuk derjah satu biru!

    ReplyDelete
  2. yabg dpan skali berul tak pcl

    ReplyDelete
  3. kenangan zaman remaja ni ya...

    ReplyDelete
  4. tu yag rasa encem dan bergaya dok depan skli kan?

    ReplyDelete
  5. wahh waktu nih husna baru lihat dunia..hahaha..

    PCL yg tengah depan sekali..

    ReplyDelete
  6. haha gambar nie diambik ntah saya dah lahir ke tak lagi.. 94? hihihi PCL yang depan sekali.. perghh stail la PCL jamang dolu.. :D

    ReplyDelete


[PENAFIAN]
www.nazlee.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.
Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.