Sandar Elly ?

Wednesday, May 21, 2014 PCL 8 Comments

Pcl Sandar Elly...hah !

sandar jangan tak sandar...
balik rumah tengok gambar baru terperasan...
maskot ELLY tu dalamnyer lelaki ke perempuan ??






:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::

#SuperSquad ; Filem Animasi Terkini bakal ditayang ke seluruh pawagam di Malaysia pada 5 Jun 2014 ; nantikan kemunculannya.. "selamat menonton bersama keluarga"




8 comments:

  1. wah...ok le tu....tak kisah lelaki atau perempuan..

    ReplyDelete
  2. hahaha..biasa maskot ni lelaki. jarang perempuan

    ReplyDelete
    Replies
    1. @Zila memmetlengeng .. yup itu jg dlm fikiran pcl .

      Delete
  3. Nampak macam PCL je yang dok rapat dengan Elly. Elly wat dek je pun. Hahaha.

    ReplyDelete
    Replies
    1. @Cik Ta.ta .. nampak pcl sandar kan... serius tak oerasan lelaki ke pmpuan maskot tu :)

      Delete
  4. Hehehe entah entah pondan. Wkwkwkwkw

    ReplyDelete
  5. hari tu broframestone ajak tapi tak dapat pergi sebab smapai petang kat kl

    ReplyDelete


[PENAFIAN]
www.nazlee.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.
Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.