Sejuk je rasa badannya...

Thursday, May 29, 2014 PCL 4 Comments

..lewat malam tadi aku di panggil ke pondok pengawal tempat kerja aku ; ada aduan berlakunya tripping lampu-lampu dalam kawasan .., black-out sekejap kawasan tersebut...

sudah setel semua tu... seorang abang guard tunjuk sesuatuu dalam guni plastik ! .. "incik nazlee tengok ni , saya dapat tangkap depan kuarters tadi.. , esok nak tunjuk kepada Pengarah.. " katanya.

Sebenarnya ada ular sawa besar lagi pernah ternampak tapi tak sempat nak tangkap..., memang kawasan ni dah kira macam habitat haiwan tu pulak.. aku sendiri pernah jumpa anak-anak ular sawa mati digilis tayar kenderaan bila lalu lalang kawasan sini.

itulah kan istimewanya pejabat kami , pejabat kerajaan 'Angkasawan'  ni berada dalam kawasan kampung di pinggir hutan...


#Sejuk je rasa badannya...


# Operasi tangkap ular sawa tengah malam tadi oleh pakguard depan kuartes Pusat Angkasa Negara.




4 comments:


  1. Binatang panjang yg paling saya benci (sebenarnya takut!!). Jangankan yg panjang, yg pendek dan tak berbisa pun bila tengok rasa macam nak pitam...

    ReplyDelete
  2. PERGHH... BERANI PEGANG ULAU.. KALAU SAYA MEMANG TAKLAH..

    ReplyDelete
  3. naik meremang bulu roma...siyes saya sgt geli dgn ular...jgn kata ular, lipas pun dah takut..apatah lagi binatang ni..huhuhu

    ReplyDelete
  4. ini lah binatang paling saya takut sekali..bisa ke tak bisa ke,semua saya takut kalau dari jenis nih..heheh..

    ReplyDelete


[PENAFIAN]
www.nazlee.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.
Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.