Selamat Hari Guru dari Hanis

Friday, May 16, 2014 PCL 2 Comments

... Ingatkan dia nak ucap selamat hari guru kepada cikgu-cikgu sekolahnya...

Hanis tak beli hadiah la... Malas la nak pi sekolah.

Mintak sy sms ke driver van sekolah cakap. ..jangan datang ambik dia..
MamaD pujuk dia dari semalam lagi..

Apa masalahnya?

>Pemalu...malas nak beramai-ramai beramah mesra ; bukan belajar punn... nanti adik bagi hadiah kat cikgu sorang-sorang kata Hanis Umairah..





2 comments:

  1. hehe anak2 selalunya mcm tu lah.. anak saya pun guna dialog yg sama :)

    ReplyDelete


[PENAFIAN]
www.nazlee.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.
Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.