Datang gym bukan nak bagi otot besar..

Monday, June 23, 2014 Nazlee Ismail 16 Comments

...ada seminggu lagi lebih kurang hari kita nak masuk ke bulan Ramadhan..
Bulan Ramadhan banyakkan amal ibadat dan masa sama kesihatan perlu dijaga..senaman ringan perlu ada ; aku punya hasrat lah kan..mudah-mudahan Allah swt berikan kekuatan beristiqamah dalam beramal dan kesihatan nih.

Minggu lepas ada geng kerja ajak datang gym setiap petang lepas kerja...katanya nak warm-up buang peluh yang lama-lama tersimpan..ahh macam tak logik je dia cakap macam tu.. ; APA..dia tak pernah berpeluh ke sebelum ni? haha..

Kejap lagi pukul 6 dah janji tunggu di gym kuarters. Guna peralatan di gym sini sememangnya percuma.
Bawah ni gambar petang semalam.. Serious!...mamaD tak bagi aku letak gambar dalam blog buat gaya mulut macam ni..

Okay jer kenn !!

16 comments:

  1. AnonymousJune 23, 2014

    Moga PCL terus berjaya ..

    ReplyDelete
  2. hany pn dah lama sangat xpegi gym.hehe..bagus sbnrnye pegi gym ni kan.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Boleh senaman ringan dlm 3x seminggu..OK la .

      Delete
  3. wajah baru yg simple ... pergi gym blh saja asalkan tak memudaratkan puasa udah ler .

    ReplyDelete
    Replies
    1. Betul tu....ikut mampu diri ; jgn terpengsan plk. :)

      Delete
  4. saya berkayuh je ..heheheh

    ReplyDelete
  5. Ahaks...tkut de org ngorat kot.. hehe

    ReplyDelete
  6. Hahaha, muncung gituuu . Fiza dulu rajin jugak p gym, now dah lama x p :(

    ReplyDelete
    Replies
    1. X pi gym or buat senaman..badan x bambam xapa la..

      Delete
  7. wah,... kalau mau ke gym butuh modal sobat,... saya biasa pake alat tradisional yaitu bata 6 susun di ikat tali terus jadilah barberl sederhana hehehehe

    ReplyDelete
  8. GYM ni bagus bukan shj utk bentuk badan, tetapi utk mantain tenaga agar sentiasa ditahap yg baik... all the best PCL.. :)

    ReplyDelete
  9. Bagus g gym ni, jaga kesihatan :)

    ReplyDelete
  10. PCL mesti katang nanti,hihihi.... eh,yang kt bangi PCL pun ada ke??????????ala,tak perasan :(

    ReplyDelete


[PENAFIAN]
www.nazlee.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.
Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.