Giveaway Cash RM150 MrJocko

Tuesday, June 17, 2014 PCL 9 Comments




Halooooo...nampak ringgit tu ?? , aa harr ...kasi klik gambar tu la kalau mau join , bukan mudah tapi tak la susah sangat... jadi blogger memang murah rezeki kalau kena gayanya...

Macam blogger penganjur GA nih, MrJocko rezeki berlebih beliau dapat,  lalu berkongsi dengan pembaca blog dengan cara ini...

korang jangan lepaskan peluang yang ada , join giveaway ni sebelum tamat tempoh pada 22 Jun 2014 .

tu jer...nak balik kerja dah...k baii !

p/s thnks Deno...pcl terjah dari blog deno.




9 comments:

  1. Syarat berat sangat la..

    ReplyDelete
  2. selamat bsegment pcl ..
    all the best

    ReplyDelete
  3. Semoga bertuah PCL... all the best!

    ReplyDelete
  4. Good Luck PCL.. semoga murah rezeki :)

    ReplyDelete
  5. menarik nie...good luck PCL....

    ReplyDelete
  6. AnonymousJune 20, 2014

    All the best..

    ReplyDelete

  7. Hei ,Salam perkenalan . Saya datang singgah dan menjemput Jomlah Join ~~goodluckk .
    -http://inlove-wanda.blogspot.com/2014/06/giveaway-cash-rm150-mrjocko.html (23.6)
    -http://inlove-wanda.blogspot.com/2014/06/giveaway-3-1st-anniversary-yana-dean.html (1 JULAI )

    ReplyDelete


[PENAFIAN]
www.nazlee.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.
Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.