Kisahnya Hanis dan Nina..

Sunday, June 29, 2014 PCL 10 Comments

Hanis tak banyak cakap orangnya..bila ada kakak nina di rumah buat dia nampak ceria ...kalau tak susah nak dengar suaranya, dia akan cakap bila perlu saja...

..dua putri kami , nina dan hanis berpuasa bersama di hari pertama di rumah ; petang semalam sibuk je ajak jalan-jalan cari makan..macam lah sebelum ni tak pernah makan luar..haha kan saje je !

...ramainya orang di pasaraya ..tempat-tempat makan sesak ..memasing macam nak lepaskan nafsu makan siang hari terakhir Sya'ban yang berbaki sebelum 'diikat'  sempena bulan mulia Ramadhan tiba...macam gitulah nampaknya..

Lepas berbuka kat rumah malam nanti , nina akan balik ke asramanya...tinggallah hanis sorang-sorang...takdalah gurau senda mulut bising dua beradik ni..

#Salam 1 Ramadhan .


10 comments:

  1. Comel bila seorang ayat menulis tentang puteri-puterinya :) salam Ramadhan PCL..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mama dorang pun suka menulis tapi..sibuk dgn putri putri angkat yg masih kecik lagi...sesekali ada juga; bila abah dorang yg menulis tu adalah sememangnya hobi ...comel eh? Haha..

      Delete
  2. Assalamualaikum...PCL, anak2lah penyeri mahligai... :)

    Salam Ramadan 1435H. Semoga Ramadan tahun ini menjadi yang terbaik dalam hidup anda, Amiin. Dikesempatan ini juga saya memohon ampun dan maaf andai ada salah dan silap mahupun kekhilafan yang mengguris hati... Maaf zahir dan batin.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Terima kasih BM ; sesama kita bermaafan..Ramadhan terbaik dgn penuh dgn ketaqwaan sangat2 diharapkan.

      Delete
  3. salam ramadhan PCL, kali prtama dtg jenguk blog ni, dan slamat berpuasa..:)

    ReplyDelete
  4. Salam Ramadhan PCL... skjp lagi dah nak berbuka dah. Salam ceria selalu ye.. :)

    ReplyDelete
  5. assalamualaikum PCL...itulah dia kisah anak2 kalau ada sama2 bergurau bergaduh tapi kalau sorang dah x ada mmg terasa kehilangan..:)

    ReplyDelete
  6. biasalaa adik beradik kamceng.. kalau ada sampai nak bgaduh, tp klau xde rindu..
    adik2 husna mcm tu laa..:p

    ReplyDelete
  7. besar dah anak2 PCL...tgk dlm gambar mcm muda lagi..hahahaa opsss jgn perasan ehh!
    kecik2 ira ngan adik suka gaduh klu bertemu..bila berjauhan rindu...

    ReplyDelete


[PENAFIAN]
www.nazlee.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.
Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.