Abah Selfie lagi black & white

Tuesday, July 29, 2014 PCL 6 Comments

Assalam...

Malam ni rasanya ada masa nak tengok gambar yang banyak dalam kad memori henfon..

Rajin sungguh anak anak aku berposing ..suka sangat berselfie.

#abahselfie jugak... black & white

Ini malam raya ke 2, ...dah tak tau nak beraya ke mana.

Tadi baru lepas menjadi pak supir kepada gegirls kat rumah ni nak shopping tudung kepala...katanya.

Okalah..dapat beli satu helai tudung , jadilah...sebenarnya nak hilangkan rasa bosan tu...santai santai di Aman Jaya Mall..


6 comments:

  1. Salam...wanie tak sempat berehat lagi...dah beraya rumah sedara, mereka pula datang rumah wanie...ni esok sambung beraya lagi..hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. Beraya sakan dengan sentiasa jga hubungan baik sesama manusia dan hubungan dgn Allah menjadi keutamaan. Semoga diberkati .

      Delete
  2. Salam ceria Aidilfitri kpd PCL sekeluarga.. Selamat Hari Raya... :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Terima kasih Khir, dlm kesibukan beraya masih ada masa berkunjung ke sini...slmt hr raya. Salam ceria juga utk anda sekeluarga.

      Delete
  3. AnonymousJuly 31, 2014

    Salam 4 syawal PCL..

    ReplyDelete
  4. suka betul PCL berselfie...JM pemalu...rasa diri x cantik!!!

    ReplyDelete


[PENAFIAN]
www.nazlee.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.
Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.