Kad Raya Blogger

Friday, July 11, 2014 PCL 9 Comments

Terima kasih  ; kad raya pertama dari rakan blogger..


Kepada sesiapa lagi yang nak kirim kad raya kepada pcl n famili ..boleh la pos ke alamat bawah ni ea..

Pusat Angkasa Negara,
42700 Banting Selangor .

Sampul berisi untuk anak pon boleh hahaa..kalau nak bersedekah sebaiknya kita lakukan dalam bulan yang mulia ni.. :) take note..lebih afdhal dan berlipat ganda pahalanya..

Okay...salam jumaat.


9 comments:

  1. wah dah dapat kad raya tu...siap bagi alamat tu..ohh PCL dok banting ye..abg sy dok taman sri putra..tak pasti kat mana pusat angkasa negara ni..padahal selalu jugak ke banting.huhu

    ReplyDelete
  2. Baca sambil senyum...nway selamat hari raya PCL..he..he

    ReplyDelete
  3. Hehehee alahai ... Nanti kita bagi tau hehehehe ..Tapi kan tapi kan anak2 PcLdah besar2 semuanya PcL ngan MamaD bagi kat anak2 Lya la yerr ... Cakap ngan Kak Hanis ngan Kak Nina ..adik2 mintak duit raya dari kakak2 semua hehehehee ..........

    ReplyDelete
  4. AnonymousJuly 12, 2014

    hewhehehehhe...betul jugak kan?memberi pada yang sudi menerima..

    ReplyDelete
  5. Kad raya kad raya kad raya ..

    ReplyDelete
  6. Ahakssss nk kad raya ker? Jap nk pegi cari heeee

    ReplyDelete
  7. Tahun ni mmg tak kesempatan btullah... in shaa Allah, klu dipanjangkan umur, tahun dpn mmg kena hantar kad raya... :)

    ReplyDelete
  8. kad raya!! kad raya!!.. kirim duit raya skali..hehehe..

    ReplyDelete


[PENAFIAN]
www.nazlee.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.
Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.