Pagi 2 Syawal ..

Tuesday, July 29, 2014 PCL 4 Comments

Hari ni masih lagi kat Sungai Petani..
Pagi lagi cuaca mendung menanti hujan turun..

Kalau sebelum ni ..cuaca di Kedah adalah sangat panas dan kering..ada pun hujan sebelum malam terakhir ramadhan sekali..tapi panas membahang dalam rumah yang padat dengan ahli keluarga  berkumpul untuk menyambut Syawal tiba.

Alhamdulillah..turun juga hujan dengan lebatnya...sempat #abahselfie satu gambar tadi...

Yeah...nampak sangat muka dah naik tembab sebab tidur selepas makan banyak pada raya pertama semalam.....haha kan kan..

Beraya di kampung mana boleh nak diet bagai...kesianlah kan kepada orang yang sediakan juadah tu..*alasan

Salam Syawal ke dua...selamat berpuasa sunat kpd yg mengerjakannnya.


4 comments:

  1. salam aidilfitri buat bro dan keluarga..saya pernah ke Sg Petani suatu ketika dahulu..

    Entri terbaru saya dalam Blog Hero Borneo

    ReplyDelete
  2. AnonymousJuly 31, 2014

    Hehe...sempat selfie lagi..

    ReplyDelete
  3. Selamat Hari Raya buat PCL tu...mohon maaf jika ada terkasar bahasa waktu tinggalkan komen kat sini ye :-)

    ReplyDelete


[PENAFIAN]
www.nazlee.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.
Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.