Promosi Percutian : SINGAPORE DAY TRIP

Monday, July 07, 2014 PCL 7 Comments


Promosi Percutian : SINGAPORE DAY TRIP 


ONE  DAY TRIP SINGAPORE

DATE : 08/08/2014 - 10/08/2014

PRICE : RM 135 /PERSON

PACKAGE : BUS
                     BREAKFAST
                     CITY TOUR
                    * CHINA TOWN, KG GELAM, ARAB STREET
                    * PULAU SENTOSA

Contact  : Nazlee @ PCL  0174009726 (whatsaap)




7 comments:

  1. seronoknya...sy yg dekat nie belum berkesempatan nak ke sana

    ReplyDelete
    Replies
    1. Org dekat selalu tak pandang yg hampir..mesti cari jauh punya :)

      Delete
  2. singapura selalu pergi ^_^ sedara banyak kat sana.. wahh kalau pergi ramai-ramai ini best nie

    ReplyDelete
  3. errr...kenapa macam best je ni..muahahaha :P

    ReplyDelete
  4. AnonymousJuly 07, 2014

    kathy tak pernah ke singapura..

    ReplyDelete
  5. Best...best... ari tu gi Singapore tak abis ronda2 lagi..... :D

    ReplyDelete


[PENAFIAN]
www.nazlee.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.
Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.