RAYA PERTAMA DI SUNGAI PETANI

Monday, July 28, 2014 PCL 13 Comments

Assalamualaikum..

Selamat hari raya maaf zahir batin dari kami sekeluarga...dari diriku sendiri ; ampun maaf kosong kosong terutama kepada bloggers dan readers blog ini .
Semoga raya anda begitu bermakna kali ini bersama mereka yang tersayang..
Dari MamaD, Nina dan Hanis...pon sama juga..

Ibumertua dari semalam lagi dah siapkan rendang ayam dan itik masak samah untuk dihidangksn bersama ketupat daun palas ; juga nasi himpit.

Selepas takbir raya dan solat sunat hari raya di masjid SgLalang...aktiviti kami dimulakan dengan makan bersama keluarga ; bermaafan; bergambar dan berkunjung ke rumah sanak saudara..

Tahun ini...dan kebiasaannya pun pakaian raya kami adalah tidak sedondon warna macam sesetengah keluarga lain.

Raya pertama sememangnya meriah..dan ianya aku gambarkan melalui foto di sini..

P/s...susahnya nk upload entri bergambar di kala internet waktu puncak..tak tau bila boleh lepas..haha mana yg ada ajelah...banyak kali dah cuba ni..kesiannya aku..


13 comments:

  1. Gambar tak lepas pulak nk upload....nanti2 lah..

    ReplyDelete
  2. Gambar tak lepas pulak nk upload....nanti2 lah..

    ReplyDelete
  3. Replies
    1. Terima kasih Ainim..selamat hr raya.

      Delete
    2. Terima kasih Ainim..selamat hr raya.

      Delete
  4. Sweet.. slm aidilfitri, uncle..

    ReplyDelete
  5. AnonymousJuly 29, 2014

    wow ada samah itik.. very special gitu..
    CT tak pernah makan itik lagi..

    ReplyDelete
    Replies
    1. CT..ramai yg makan tp tak perasan tu daging itik.sehingga lah dibagi tau..serius sedap dan ada kelainan menu itik masak samah ..kena cuba tau.

      Delete
  6. Selamat Hari Raya PCL..Wanie datang singgah balas kunjungan ni... duet raya ada tak?hehe.... :)

    ReplyDelete
  7. ooo.blik sp ye..
    selamat hari raya juga buat pcl skeluarga

    ReplyDelete
  8. AnonymousJuly 31, 2014

    Selamat beraya buat PCL sekeluarga..

    ReplyDelete
  9. abah dan anak-anak nampak sebaya je...abahnya ni mesti awek muda

    ReplyDelete


[PENAFIAN]
www.nazlee.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.
Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.