Bukit Mertajam, Taman Guar Perahu ; Majlis akad nikah sepupu pcl..

Friday, August 01, 2014 Nazlee Ismail 9 Comments

Assalamualaikum..

Kami meneruskan aktiviti Syawal ke 5 dengan berhari raya dan menghadiri majlis akad nikah sepupu pcl di Taman Guar Perahu , Bukit Mertajam Pulau Pinang.

Majlis bermula lewat petang ; Tuan Imam selaku Kadhi yg bertugas sibuk dengan jadual yang bertindih...janji lepas solat Asar, jam 6pm baru majlis berlangsung..

Pengantin perempuan adalah anak kedua daripada 2 beradik kepada makcik pcl ...sama dengan anak2 kami yg dua orang tu..kiranya ni majlis kerja kahwin last..lah!

Nama panggilan pengantin ; Yus...Yusra Mohd Fauzi dan suaminya orang Kulim Kedah.

Pcl belum sempat berkenalan dengan pengantin lelaki.., so belum mesra lagi gitu...insya allah pelan..pelahan.

Khabarnya ada seorang Blogger di kalangan ahli keluarga pengantin lelaki..sempat bertegur dari jauh ; blogger Zie, @ sayangkuZie.

Itu pun pcl confirmkan dulu dengan my aunti blogger KNor.

Ok , ada beberapa gambar untuk tatapan pengujung blog ni....layan.

Psst...lama menunggu ,.selfie la dulu haha..kan!


9 comments:

  1. uih, org kulim no..ntah2 timm knai..hehe..

    ReplyDelete
  2. Eh, dekat dah dgn umah Muz ni...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Engku Muz orang BM ? ..ramai blogger sblh sini tp pcl x ingat.

      Delete
    2. Dok dkt pmtg pauh... Tak jauh mana dari bm tu...

      Delete
  3. huurm.. banyak kenduri raya ni..
    nomnom nasik minyak..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sy cuba elakkan makan nasi minyak..suka nasi putih lagi.

      Delete
  4. sesekali pekena sedap jugak...hehe

    ReplyDelete
  5. Tahniah kepada sepupu PCL..alaa..gambar pengantin terbalik lah pulak

    ReplyDelete


[PENAFIAN]
www.nazlee.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.
Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.