Jacob's- Simple Pleasures

Saturday, August 30, 2014 Nazlee Ismail 8 Comments


Tak pernah hitung berapa CPUV kempen oleh syarikat pengiklanan Nuffnang Malaysia sudah berikan kepada blog aku nih, tak pernah buat catatan rekod , yang ada cuma sesekali bila tergerak hati nak buat etnri macam ni.

#aku tak pasti apa kesannya, mungkin ada baiknya kita berterima kasih kepada yang sudi memberi. ~ Alhamdulillah.

Jacob's- Simple Pleasures

Jacob's- Simple Pleasures 

Terima kasih Nuffnang Malaysia !




8 comments:

  1. Tahniah....rezki merdeka tu

    ReplyDelete
  2. Irra pon dapat jugak jacobs ni. Tahniah.

    ReplyDelete
  3. hehe tahniah! yaya dah update bloglist! ;)

    ReplyDelete
  4. yeyyyy !! alhamdulillah... suka biskut jacob !
    eh eh... PCL, tenkiu letak blog Sha dalam bloglist.... terharuuu sampai upgrade kekembangan hidung...!

    ReplyDelete
  5. tahniah PCL... rejeki hujung ogos tu hihi...

    ReplyDelete


[PENAFIAN]
www.nazlee.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.
Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.