Jadi juri fesyen ?

Sunday, August 31, 2014 Nazlee Ismail 6 Comments

Gelagat anak-anak yang makin meningkat dewasa, bila berkumpul walau cuma dua orang dah buat hati kami ceria...dah makin banyak perkongsian tentang dunia remaja Husnina dan Hanis.

Kebanyakan topik pasal kecantikan diri, fesyen pakaian dan tidak tertumpu hanya kepada bab belajar sahaja sebelum-sebelum ni..

MamaD kini jadi rakan merangkap perunding imej bagi anak-anak sendiri, dialah tempat anak-anak berkongsi rasa dan merujuk.

Aku tak boleh nak komen banyak sebab tak ada geng..hurm.

Cuma sesekali jadi juri keluarga,  Juri fesyen !


6 comments:

  1. PCL!! Haha sweet nye ayah camni.. juri fesyen! Same like mydad too..huhu hbis kene bebel kene tutup litup sumenye serba serbi.^^'

    ReplyDelete
    Replies
    1. cuba jadi juri yg terbaik ..haha. , tq Erra.

      Delete
  2. haha... seorang ayah pun kena jadi sahabat anak2 jugak, kan...?? sweet gila !! dah laa anak2 sweet... wife sweet... PCL sweet... manisnya rumahtangga PCL... alhamdulillah... semoga kekal dunia akhirat !

    ReplyDelete
    Replies
    1. alhamdulillah...terima kasih doakan yg baik2.

      Delete
  3. anak-anak perempuan ginilah..kalau anak lelaki macam anak saya, sempoi..Tak kisah apapun pasal fesyen..hihi

    ReplyDelete
  4. PCL, macam familiar je muka anak PCL ni,hehe...ayah yang sporting...

    ReplyDelete


[PENAFIAN]
www.nazlee.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.
Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.