Masa banyak..tapi setiasa terkejar ?

Thursday, August 28, 2014 PCL 10 Comments


Selalu terkejar nak masuk kerja on time, ..elok pagi tadi nak hujan..pecut di celah² hujan..memang bahaya tapi ok...sebab kat sini   tak banyak kereta...lagi satu, jarak tak sampai ½ kilometer dah sampai...tu lah sebabnya selalu cukup ngam² pukul 8 punch !..memang panctual !



10 comments:

  1. bestnya kalau tempat kerja dekat dengan rumah..yang penting tak payah nak menghadap jammed

    ReplyDelete
  2. PCL keje kat mana? hihi...soklan budus plak kita tanya..haha..

    pasar kemboja tu bukak hari2 sampai malam kat gudang setentang ngan econsave..yg kat permatang tok mahat tu bukak hari sabtu jer..

    ReplyDelete
  3. wah..sempat snap gambar lagi tu.. ahhaaa

    ReplyDelete
  4. Tiap2 pagi hujan la ni, gi keje asyik mandi ujan jer..hehe

    ReplyDelete
  5. sambil drive sambil snap?? jaga2 PCL... hati2lah selalu... ingatlah para2 yang tersayang !

    ReplyDelete
  6. mak aii gopro kah ni..berhati2 di jalan raya ya ;)

    ReplyDelete
  7. pecut-pecut jugak tetapi hati2 BRO..jln licin :-)

    ReplyDelete
  8. waaaaaaa sempat ambik gambo tu pcl???

    ReplyDelete


[PENAFIAN]
www.nazlee.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.
Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.