Cabaran 30 Hari [14] : Cerita Kasut Saya

Sunday, September 14, 2014 PCL 11 Comments


Ini kasut bunga bunga Nina, anak sulung PCL

Hurmm ini #cabaran30hari #kelabbloggerbenashaari, cabaran pakai kasut corak berbunga aww !!  kalau la aku pakai memang la kan haha.

Cerita kasut saya ; [cabaran sebenarnya !]

Mudah tapi tak ada yang menarik sangat untuk dikongsikan. Layan je lah.

Ok, bila nak pakai aku akan bukak bonet kereta dan ambik dari situ, itulah tempat beberapa pasang kasut yang ada dalam simpanan antaranya adalah jenama Dr. Cardin ini.

2 tahun usianya, dalam boot kereta tempatnya.

Kasut putih Dr. Cardin ni aku beli kat sebuah kedai kasut @Tesco Kepong.

Pecah rahsia sikit takpa kot  sysss!! ;  benda dah lama berlalu, macam  ni :

Setiap tahun aku dapat Rm500 baucer dari 'majikan' untuk beli Safety Boots , tapi aku cuma beli sepasang kasut safety sahaja dengan harga rm250, bakinya aku belanjakan beli kasut raya, macam gambar atas tu aku kena tambah sikit duit sendiri. Aku bangga memilikinya sebab kasut tu cantik putih bersih, menampakkan keserlahan pemakainya. Aku suka!

Pergi kenduri, jalan-jalan makan angin kebabyakannya aku akan pakai kasut ni.

Tahun-tahun berikutnya baucer tetap dapat, tapi aku tak buat dah macam tu.

Itu je lah cerita pasal kasut.

Sekian.





11 comments:

  1. nice shoes :)
    feel free to come visit my entry too
    http://ceriteracintabalqis.blogspot.com/2014/09/cabaran-30-hari-hari-14-cerita-kasut.html

    ReplyDelete
  2. suka kasut nina tu, cantik !

    ReplyDelete
  3. wah... cerdik pekerja ni..hehe..kalau dkna pon buat camtu gak.. hehheee..

    ReplyDelete
  4. rasanya perasan kasut ni...hik hik hik...

    ReplyDelete
  5. Pandai2 , bijak berbelanja..

    ReplyDelete
  6. untung dapat baucer kasut...
    bnyk plak tue rm500

    ReplyDelete
  7. Kasut dr.martin ke tu? Comey.. hehehe

    ReplyDelete
  8. amboiii bunge bunge bunge. hahahaha. nak pakai kemana tu.

    ReplyDelete
  9. Pcl, yg 1st tu, kasut yg 1st tu mana beli? Menarik sungguh coraknya tu..

    ReplyDelete


[PENAFIAN]
www.nazlee.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.
Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.