Cabaran 30 Hari [18] : Siri TV Kegemaran

Thursday, September 18, 2014 PCL 2 Comments


Jarang-jarang sekali aku menghadap televisyen, ahh panjamg sangat nak taip. 'TV' je la senang !

selalu kalau bukak siaran tv cuma dengar suaranya saja, mata dah mengadap laptop atau henfon di tangan atau keluar makan . 10 persen dalam sehari kot masa berkualiti untuk menonton tv itu pun kalau kebetulan waktu pagi sambil bersarapan di rumah.

Menyahut #cabaran30hari, hari ke lapan belas yang tak berapa mencabar ni haha kan, biarlah aku jawab . [Siri TV Kegemaran] aku ialah ;

Tanyalah Ustaz , Siaran TV setiap jam 7 pagi di Tv9 .

~ bagus sebagai santapan minda sambil menyantap makanan pagi.
~ sebagai bekalan hidup , yang mana sempat kita sempatkan sebelum tak sempat nanti. InsyaAllah


Tanyalah Ustaz TV9

_____________

RMK Autumn/Winter 2014 Co  dah muncul , terima selagi kau nak beri Nuffnang ! , alhamdulillah rezeki blogging.

RMK


Kelab Blogger Ben Ashaari



2 comments:

  1. alhamdulillah rejeki PCL... tapi pokcik nuff tengah tido... click promoted content je....

    ReplyDelete
  2. rancangan terapi diri.. alhamdulillah. mimin follow jugak. tp kadang kadang

    ReplyDelete


[PENAFIAN]
www.nazlee.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.
Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.