Cabaran 30 Hari [19] : 1 Resepi Kegemaran Anda

Friday, September 19, 2014 PCL 7 Comments


Banyak menu kegemaran dalam kepala ni, Semua nampak makanan sedap itulah yang aku suka makan mengikut keadaan tempat di mana aku berada .

Bila sedap selalulah aku dapatkan  resepi  atau aku akan reka resepi sendiri ;

ini resepi kegemaran aku... dah boleh buka store / gerai tepi jalan  Char Koey Teow PCL ! *niat


#Cabaran30hari [19] : 1 Resepi Kegemaran aku ialah Char Koey Teow


printscreen  di entri :  http://www.nazlee.com/2010/01/char-kteow.html


char koey toew



Kelab Blogger Ben Ashaari



7 comments:

  1. Perghhh...kena plak dengan cili potong, memang sedap.

    ReplyDelete
  2. Ok hari hari masuk sini nak tengok resepi. Hehe. Thanks for sharing.

    ReplyDelete
  3. menelan air liur memalam gini, sha memang suka char kuew tiaw basah berkuah gini, dapat pulak makan dengan cili jerukkkk.... perghhh

    ReplyDelete
  4. sedapnye pcl..kalau pcl ade gerai, boleh mai gerai pcl..hihi

    ReplyDelete
  5. Kalau dpt Muz makan juga, tp tak adalah kata favorited...

    ReplyDelete


[PENAFIAN]
www.nazlee.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.
Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.