Cabaran 30 Hari [26] : Gajet Kepunyaan Anda

Saturday, September 27, 2014 PCL 5 Comments



Aku bukan gila gajet ! Mau tau tu.

Setakat ni gajet model terbaru, terkini memang tak ada, boleh ikut perkembangan tapi tak mampu nak memilikinya.

Gajet canggih, harganya pun canggih jugak !

Siapa yang tak suka merasai kemajuan arus kemodenan dalam IT,  gajet canggih mengikut kehendak dan keperluan semasa.

Ini je gajet yang aku ada..syukur alhamdulillah.

Gajet pcl 2014


  • Tablet Samsung x1
  • Laptop Asus x2
  • Hp Samsung x1
  • HP Sony x1
#Cabaran30hari , hari ke dua puluh enam. 


Kelab Blogger Ben Ashaari



5 comments:

  1. Hihi... ok lettew... tak gila gadget... kalau gila, naya PCL...

    ReplyDelete
  2. Okla tu, ada lebih dari satu.. Sy ada satu je gadget.. hehe..
    Rosmiza Ali Official Blog™

    ReplyDelete
  3. wah banyaknya gadget PCL... nak satu? hihi

    ReplyDelete
  4. Tak gila gadjet tapi byk jugak kekekekkeke....

    ReplyDelete


[PENAFIAN]
www.nazlee.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.
Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.