Cabaran 30 Hari [30] : Apa Yang Anda Dapat Dengan Berblog

Tuesday, September 30, 2014 PCL 9 Comments



Cabaran hari terakhir #cabaran30hari ; Apa Yang Aku Dapat Dengan Berblog ?

Banyak sangat, nampak dan yang tak nampak dengan mata semua ada.

Ilmu blogging dari 'Universiti Blogger'; ..walau khayalan semata-mata, tapi hakikatnya aku dah faham sedikit sebanyak tentang edit blog guna coading dan tentang penulisan dalam entri blog.

Networking; bertambah rakan kenalan dalam berbagai latar belakang kehidupan.
Kalau dulu aku bergerak berseorangan dan kini sudah berkumpulan ~ jangan salah tafsir pulak erti blogger berkumpulan ni ye, kita hidup bersatu tenaga bukan berpuak-puak. Keharmonian dalam kehidupan blogger diwujudkan.

Rezeki dari aktiviti blogging; bertambah seiringan dengan ilmu yang aku dapat.

Semangat untuk maju dan berjaya sentiasa terdorong jika kita mengambil aura positif terhadap apa yang berlaku di sekeliling kita.

Melalui kehidupan sempurna.

Kehidupan yang sempurna bagiku adalah ketika kita muda mencurahkan seluruh waktu untuk keinginan, ketika kita sudah dewasa mencurahkan seluruh waktu untuk berjuang dan ketika tua nanti untuk kita merenung ~ insya Allah


Kelab Blogger Ben Ashaari



9 comments:

  1. yeay..habis dah cabaran tu kan..ala..kita lama lagi nak habis la...

    ReplyDelete
  2. bukan setakat dapat tambah ilmu...kawan2 makin bertambah..hihi..

    ReplyDelete
  3. Tahniah buat PCL. Berakhir sudah cabaran 30 hari..

    ReplyDelete
  4. hebatla dah habis cabaran..saya masih backdated lg...bukan ni hari ke 31 ke...hehehe

    ReplyDelete
  5. @Iqbal Abdullah ; penganjur [Sue Izza] kata boleh pilih yg terakhir tajuk 30/31 pon boleh .

    ReplyDelete
  6. Dah abis ye..kejap pulak rasa 30 hari dah

    ReplyDelete
  7. Bravo PCL! dah setel kesemua 30hari genap hari ini. Banyak ilmu berblog yg ditimba.

    ReplyDelete
  8. macam2 ilmu kite dapat mase berblog nie..huhu.. syabas pcl dh tamat 30 hari.. :)

    ReplyDelete
  9. Saya menulis apa yang saya nak tulis.. Saya bergerak sendirian.. Dan mungkin syok sendiri.. Hehehe

    ReplyDelete


[PENAFIAN]
www.nazlee.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.
Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.