Cabaran 30 Hari [Hari 12] : Wishlist Anda

Friday, September 12, 2014 PCL 11 Comments



  • Kereta baru *model kena tengok bajet
  • Hanis nak DSLR 
  • Nina nak  iphone
  • MamaD nak terbang ke Sabah.

Dalam keluarga aku, itulah yang nak dicapaikan dalam masa terdekat ni dan telah disuarakan oleh anak dan isteri baru-baru ni.

Wishlist aku? ..tak pernahnya aku senaraikan, hanya entri di sini dalam #cabaran30hari #kelabbloggerbenashaari.

Malas nak berangan Mat Jenin tapi aku punya rasa apa yang aku buat dalam tempoh tertentu akan berlaku perubahan besar, pastikan perubahan berlaku dalam 5 tahun.

Kita merancang dan Allah menentukan;  ini 5 wishlist PCL :

  1. Hijrah  berterusan.
  2. Umrah (Sekeluarga)
  3. Haji/Hajah (suami isteri)
  4. Melancong ke Newzealand (Sekeluarga)
  5. Bisnes Makanan & Butik
Korang yang datang baca sini di hari baik ni singgahlah dengan iringan doa semoga Allah memberi kemudahan dan rahmat kepada kami sekeluarga. 

Semoga Allah merahmati anda juga.

Sekian. 





11 comments:

  1. InsyaAllah semoga tercapai smuanya...

    ReplyDelete
  2. insyallah...moga tercapai impian tu..amin

    ReplyDelete
  3. Wahhh semoga wishlist PCL tercapai :)

    ReplyDelete
  4. In Shaa Allah, semoga tercapai segala wishlist tu yer PCL... Sorry baru sempat nak jenguk... hu hu hu...

    ReplyDelete
  5. aminn... semoga tercapai hasrat PCL tu ...

    ReplyDelete
  6. hairan fae nape tak lg nmpk entri2 pcl kat my blogger dashboard... it has been ages fae x singgah blog pcl..

    senoga tercapai wishlist pcl dan keluarga :)

    ReplyDelete
  7. Un discours de mariage rédigé
    en bon français, foncez!

    ReplyDelete
  8. InsyaAllah.
    Moga suatu hari nanti PCL sekeluarga capai apa yang dikehendaki.
    Amin

    ReplyDelete
  9. amin amin.. didoakan moga PCL mencapai wishlist tu..

    ReplyDelete


[PENAFIAN]
www.nazlee.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.
Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.