Live entry : Highways Selfie.

Wednesday, September 03, 2014 PCL 10 Comments


Dah penat memandu, aku berhenti seketika di tepian hiway, memang bahaya tapi lokasi ni memang ramai jer orang buat perkara yang sama.

Aku jadi pak turut, berderet kereta macam nak menunggu sesuatu, aku ni kalau penghisap rokok tegar mau berbatang  dah terbakar... memang tak arr!  pada #rokokseludup juga rokok original bercukai huh!




Lepak atas divider tepi jalan sambil snap gambar selfie bebanyak...

Hurmmm ,  nasib anak dan isteri aku tidur dalam kereta, kalau tak bantai gelak semua...




LOKASI ; dirahsiakan.




10 comments:

  1. Bagus betul tak hisap rokok.. hehehehehe... Orang lalu lalang tu mesti faham dah nampak abang PCL berselfie.. XD

    ReplyDelete
  2. tak hisap rokok lagi hensem. Gigi tak rosak. Tak gitu bro.

    ReplyDelete
  3. Hehehe sempat lagi tuuuu ....... SELFIE jaga2 kot hantu tumpang kat belakang selfie sekali hahaha ...

    ReplyDelete
  4. hahahahha bila bosan, itulah kekdahnya... pediaaaa??? selfie laaa !! muahahaha ... kalau sha kat situ pun mesti tolong gelakkan PCL !!

    ReplyDelete
  5. seronok tau bila dapat lepak tepi highway..dolu2 pun suka melepak..hehehe..selfie tepi highway takpe..jgn tengah highway..

    ReplyDelete
  6. hati-hati PCl..ada yg merati...

    ReplyDelete
  7. perghh selpie kat hiway tu.. caiyaa laa.. nasib baik xde yg "tumpang" sekali selpie..hihi...

    ReplyDelete
  8. iskhhh ngeri laa... buat nyer dah ambik gambar sekali tengok ada orang ke dua kat belakang tu nak selfie sama...huhuhu... meremamngg... :D

    ReplyDelete


[PENAFIAN]
www.nazlee.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.
Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.