Mea dan Laikha ; Santai petang..

Tuesday, September 23, 2014 PCL 5 Comments


Hari ni balik  kerja awal dari biasa, nampak kelibat aku terus diorang jerit macam lama tak jumpa .

Pakcik..pakcik.. jerit laikha dan mea.

Eh pakcik balik awal la hari ni.. kata mama.

Selalu pon bukan lewat sangat, paling lewat pukul 6 lebih sikit dah sampai rumah, cuma kadang tu tak sempat bermain kat luar rumah dengan bebudak ~ kesian.

Laikha dan Mea tak sabar menanti, Shafy pulak selalu tidur petang.

Masing-masing tunggu dijemput balik rumah sendiri.

Macamtula keadaanya setiap petang hari bekerja.





Kelab Blogger Ben Ashaari



5 comments:

  1. Budak-budak memang cepat menghidu aura kebaikan orang dewasa. Hanya orang dewasa yang baik hati disukai oleh kanak-kanak...

    ReplyDelete
  2. seronoklah meraka di bawa bersiar2

    ReplyDelete
  3. kalau diorang sambut kepulangan PCL, maksudnya PCL memang le penyayang kat bebudak..

    ReplyDelete


[PENAFIAN]
www.nazlee.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.
Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.