PCL tu mende weh?

Tuesday, September 02, 2014 PCL 16 Comments


PCL tu mende weh? aku jawab kat sini untuk makluman semua pengunjung baru / lama kat sini.

Orang dekat tetapi jauh sebenarnya, bertanyakan sesuatu untuk mengenali penlis blog nazlee dot com ini di ruangan komen, mungkin korang perasan apa yang ditanya itu ?

"Saya lebih suka dikenali sebagai PCL singkatan dari perkataan  "pakciklie"... ada seorang blogger yang memulakan panggilan tesebut iaitu Blogger Sz aka Puan Dr.Suzie . Terima kasih kerana memulakannya.. "

ini gambar aku memula berkarya dalam blog sekitar tahun 2010


dan nama PCL masih digunakan sehingga sekarang. Senang tak payah sebut panjang-panjang ; kalau nak panggil Pakciklie pon boleh .. saya ni anak dah 2 orang umur diorang pun dah belasan tahun. Elok sangat lah..




16 comments:

  1. payang tu... apa PCL... haha.... typooo ekkkkk........ hikshiks... sorry PCL, gurau aje....

    ReplyDelete
  2. haha..

    manalah gua tauu..

    ReplyDelete
  3. as salam tuan tanah.. tahnian anda ada blog yg banyak info..
    jemput blogworking ye..tq

    ReplyDelete
  4. Pakcik Cun Ler = PCL ...ekekekekeke.... Pakcik Comel Laaa pun boleh... :D

    ReplyDelete
  5. Kalau tak diterangkan...macam2 boleh dimaksudkan spt dinyatakan Eshamz...
    Sekarang dah terang dan jelas! :)

    ReplyDelete
  6. terburai jugak pertanyaan ku mengenai PCL. heehehhehehe

    ReplyDelete
  7. Soalan berikutnya, kalau dah tua nanti, adakah akan tetap gunakan nama PCL, atau ACL?

    * ACL ( Atuk Lie)


    hahahaha

    ReplyDelete
  8. haha.. dah lama mama tahu pakcik lie.. dari start awal dulu mama terjebak dunia blogger.. PcL lah blogger best yang mama kenal sampai sekarang!!!

    ReplyDelete
  9. Baru tau sebenarnya PCL tu pakcik lie..

    ReplyDelete
  10. Mula-mula dulu, saya pun cari gak, apa maksud PCL tu..hihi

    ReplyDelete
  11. Datang terjah sini. Salam kenal :)

    www.aimisyafiqah.com

    ReplyDelete
  12. Mmg senang pn panggil pcl..kalau panggil pakcik nmpk mcm dah tua sgt plak kan..hahah..

    ReplyDelete
  13. saya blogger baru.. ok dah paham sekarang :)

    ReplyDelete
  14. oh baru taw apa tu PCL.

    http://cikmijah.blogspot.my/

    ReplyDelete


[PENAFIAN]
www.nazlee.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.
Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.