Pikat Selera Suami ..

Thursday, September 18, 2014 PCL 18 Comments


.. daun kucai, bawang, udang bercampur dalam tepung dan digoreng  hurmmm aromanya terangkat hidung !!

Bila-bila masa dihidang pun memang sedap disantap, tak cukup sebijik dua kalau dah berselera , bedal habis sepinggan walau minyak melekat di tangan.

Kuah; blend cili merah+bawang putih+cuka+gula ahh tu saja pun dah sedap giler...

Cubalah ! Cucur udang cara mamaD ;





Kelab Blogger Ben Ashaari



18 comments:

  1. pandai mamaD memikat hati suami dia ye
    moga berbahagia hingga ke jannah ye

    ReplyDelete
  2. sedapnye cucur udang..
    nasib baik gambo tu tak berapa nampak udang sekor..kalo tak lagi kecur

    ReplyDelete
  3. Jangan terpikat sampai lupa, badan suami pun kwna jaga juga. Perut kena beringat, nti dah bincit sendiri susah hati.

    ReplyDelete
  4. Bila blh try mkn cucur udang mamaD ni yer..haha

    ReplyDelete
  5. nampak macam sedap aje nih.

    bak sikit weh.

    ReplyDelete
  6. ooo..nak cuba pikat selera suami farah jugak la.. okey ptg nie nak masak cucur udang jugak.. hehehe..

    ReplyDelete
  7. Cucur udang mmg sodap lawan dgn kuah lada. Huhuhu

    ReplyDelete
  8. Itu dia penangan MamaD baru tahu:)

    ReplyDelete
  9. sangat puas hati bila buat sendiri.. ;)

    ReplyDelete
  10. hihi, xtahan title tu hah..ngeh3..

    ReplyDelete
  11. Akak suka cicah kuah kacang!

    ReplyDelete
  12. sedap makan petang-petang nie ^_^

    ReplyDelete
  13. Ada setengah makan cucur udang dengan kuh kacang... layan jugak...

    ReplyDelete
  14. aduhai,, lama tak pekana cucur badak ni..

    ReplyDelete
  15. CUCUR UDANG...FUUHHH...!!!! LAMA SUNGGUH TAK MERASA CUCUR UDANG NI..
    MENARIK...MEMANG MENARIK...

    KELAPANGAN NANTI SINGGAH LAH KE BLOG KAMI YER
    http://izzium2u.blogspot.com/

    ReplyDelete


[PENAFIAN]
www.nazlee.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.
Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.