Suka la ... , suka lah tu !

Saturday, September 13, 2014 PCL 8 Comments


Hanis dah ada kawan malam tadi...kakak nina dia balik cuti.



MamaD pun ada kawan malam ni..
buah ati dia dah habis kursus.. haha

*suka lah ..suka lah..sukalah tu.

Hari yang ditunggu oleh Hanis, cuti sekolah yang panjang sebab boleh menonton siri kesukaannya Running Man sehingga lewat malam.

Terpaksa juga abah dan mama ikut layan Running Man., boleh jugak gelak gelak sesekali . Best jugak !

Melihat mereka selalu gembira,  kami juga turut merasa kebahagiaannya.

Harapnya aku tak terlebih manjakan mereka berdua. Sesekali kena juga bertolak ansur dalam memenangi hati anak-anak.




8 comments:

  1. Huiyo satu family layan running man . Gile kentang cool~~

    ReplyDelete
  2. sukalah hanis ada kawan gaduh2...hehehe..selalu dia sorang2 je...

    ReplyDelete
  3. Senyum lebar hanis..

    Oh ye,kathy dah tukar link blog CHK. Jemput datang ye PCL....

    kathyrbain.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. suka la Hanis kakaknya dah balik..
    manis sungguh anak dara 2 orang ni..ikut mama D..hehe..
    betul tu..bila tengok anak2 gembira kita pon turut gembira..:)
    sura tag Nazlee..http://umisura.blogspot.com/2014/09/the-versatile-blogger-award

    ReplyDelete
  5. memang best dpt berkumpul ramai2.. bergembira bersama keluarga..amat membahagiakan..

    ReplyDelete
  6. assalamualaikum PCL...seronoknya kalau dah ada semua ahli keluarga berkumpul bersama2...:)

    ReplyDelete
  7. semoga membesar menjadi seseorang yang dibanggakan ya PCL... tak sabar nak tengok perkembangan anak gadis PCL seterusnya....

    ReplyDelete


[PENAFIAN]
www.nazlee.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.
Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.