Anak Gadis Memang Cepat Rasa Lapar eh ?

Thursday, October 02, 2014 PCL 4 Comments


Sedap ! sesekali duduk di kedai mamak pekena kopi tarik menemani Hanis yang selalu kelaparan waktu malam.

Mana boleh tengok saja, bihun goreng mamak pon sedap jugak.

Bihun mamak juga jadi.pilihan pcl kala malam menjelma

Nak tanya kenapa anak gadis cepat rasa lapar??

~ aku bertanya sebab anak aku ni baru lepas makan nasi selang  setengah jam dah mintak nak makan lagi selain nasi.

Budak nak besar, aku turutkan saja.


Kelab Blogger Ben Ashaari



4 comments:

  1. Sebenarnya bukan anak gadis je PCL, anak bujang pun sama gak. Remaja tengah naik biasalah. Tumbesaran sedang berkembang hehe.

    ReplyDelete
  2. Bagilah dia makan sementara tengah berselera nak makan.. Tapi mesti badan dia kecik je kan? Sbb biasa org yg kuat mkn ni kecik2 jer.. Hikhik!
    Rosmiza Ali Official Blog™

    ReplyDelete
  3. perlukan energy yg banyak utk besar! oh yeahhh

    ReplyDelete
  4. Haha.... sokong gak... badan kecik ni selera besar gak... macam sha... sampai hasben pelik... dah makan mintak makan lagi....

    ReplyDelete


[PENAFIAN]
www.nazlee.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.
Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.