Bola Bowling 2nd Hand untuk dijual !

Saturday, October 11, 2014 PCL 15 Comments




Ebonite Model Gyro.. Saiz 13 LBS Warna Merah hati

Saya nak jual bola bowling jenama Ebonite Model Gyro, Saiz 13 LBS . Sesuai untuk hook.. Bola masih baik takde calar teruk..Standard calar je sikit. 2nd-hand used

Bola dah lama tak bergolek atas lane, semenjak kali terakhir saya beraksi lebih 10 tahun lalu.

Sudah sampai masanya untuk bola bowling ini bertukar tangan.

Kepada yang berminat boleh berunding harga, saya jual dengan harga patut.

Whatsapp : 0174009726



Kelab Blogger Ben Ashaari

15 comments:

  1. tak pandai main bowling huuhuu
    ps-harga kopi kelulut tu sekotak rm30 ,memang sedap...

    ReplyDelete
  2. Semoga dapat pembeli yang pandai menjaga bola ni nanti hehehe

    ReplyDelete
  3. pehhh.. otai boling rupenyer..

    ReplyDelete
  4. wah! PCL ada bola bowling sndri no..timm slalu guna dlm pusat bowling je..xtau jenama apa..slalu slesa guna saiz 8..

    ReplyDelete
  5. cantik warna dia... rindunya nak berbowling, sayangnya dah tak boleh....

    ReplyDelete
  6. Uishh...ada bola bowling sendiri kira otai la ni...lama dah x main bowling..huhu...

    ReplyDelete
  7. ishhhh tak pandai betul main bowling nih, kelakar pun ada, nasib tak tergolek kat lane, kalu tak malu je haha

    ReplyDelete
  8. dah bertahun2 tak main boling..lgpun tak berapa reti sgt, kdg ikut nasib..hehehe

    ReplyDelete
  9. waaa .. tak reti main bowling .. asal main je mesti masuk longkang .. hahaha ..

    ReplyDelete
  10. Saya main boling biasa2 je.. Guna bola yang disediakan je.. Ni pon dah lama tak main boling..

    ReplyDelete
  11. waduh.. 13 berat tu.. KM guna 7 atau 8 atau 9 je huhu..

    ReplyDelete
  12. PERHATIAN..BOLA SUDAH DIJUAL. !!

    TERIMA KASIH.

    ReplyDelete
  13. I read that Post and got it fine and informative. CleverBowling.com

    ReplyDelete


[PENAFIAN]
www.nazlee.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.
Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.