Camana nak tidur dengan nyaman dan tenang?

Thursday, October 09, 2014 PCL 5 Comments


Alangkah nikmatnya orang yang tidur, sedang orang lain mendoakan kebaikan untuknya.

Alangkah sedihnya orang yang tidur sementara orang lain mendokan kecelakaan untuknya.

Itulah gambaran gembira bagi orang yang dicintai dan kerugian bagi orang yang dikutuk oleh semua lidah.

Camana nak tidur dengan nyaman dan tenang? , sebelum tu aku nak tanya korang pernah tak rasa semacam perasaan rimas dan hati gundah selepas bangun dari tidur?

Mungkin ya, mungkin ada orang yang tak perasan dan tak kisah sikit pon.

Kita semua mengharap orang akan mendoakan kebaikan dan bicara akan kebaikan kita.

Jika kita tidak derhaka kepada Tuhan dan tidak menzalimi orang lain, kita tidak punyai musuh .

Orang yang tidur nyaman dan tenang mempunyai darjat kehidupan yang tinggi.

Wallhua'lam.




Sila berkunjung ke laman web rasmi ;
Kelab Blogger Ben Ashaari

5 comments:

  1. seronok kalau tidur dalam keadaan nyaman dan tenang..barulah merehatkan diri ketika tidur kan :)

    ReplyDelete
  2. bagun pun dengan keadaan yanng ceria..

    ReplyDelete
  3. Tanpa hutang, tidur akan menjadi nyenyak..:)

    ReplyDelete
  4. sebelum pejam mata dok fikir apa nak buat esok..Celik2 mata terus pikir pasal kerja2 rumah...erm...tapi tidur malam memang nyenyak la..selagi jam tak memanggil -manggil..heheh

    ReplyDelete
  5. tapi kadang tu tak nyenyak jugak PCL, bila kaki ni selalu cramps....
    hahaha... buat baik dengan zat2 yang menghidupkan, sayang diri sendiri, buat baik dengan alam... insyaAllah... senyum je tido...

    ReplyDelete


[PENAFIAN]
www.nazlee.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.
Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.