Makan Daging Kambing Bakar dengan sos Pesto.

Wednesday, October 08, 2014 PCL 6 Comments


Itu hari kitorang makan kambing golek cicah dengan sejenis pesto ni..sedap tapi tak tau nak buat ; resipi dia camana?? , segan nak tanya tukang golek masa tu. huhu..

Tapi dapat agak la rasa, bahan dalam tu ada rasa pudina, selasih , minyak zaitun.. emm daging  ada banyak dalam simpanan. Apa lagi, kena cuba buat dan rasainya.

Sedap lah terbayang lagi.. "Daging Kambing Bakar dengan sos Pesto"


Cara mudah nak buat Pesto, tengok video ni :




Sila berkujug ke laman web rasmi ;
Kelab Blogger Ben Ashaari



6 comments:

  1. ermm biasa makan pesto dengan pasta je, belum pernah cuba dgn daging.. akan di pertimbangkan..

    ReplyDelete
  2. saya x dpt daging korban thn ni ...

    ReplyDelete
  3. Skrg ni musin mkn daging, sampai x larat nak makan dah...

    ReplyDelete
  4. Kurang mkn daging n tak mkn daging kambing..kalau ayam bakar cicah pesto sedap x

    ReplyDelete
  5. memang berselera makan kambing bakar dengan pesto ni... kalau sha buat guna pudina,selasih,halia sikit & lemon/cuka.. taraaaa boleh makan dah... hahaha

    ReplyDelete
  6. waaa pcl mkn kambing golek? bestnya...

    ReplyDelete


[PENAFIAN]
www.nazlee.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.
Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.