Pau Goreng Sedap !

Sunday, October 19, 2014 PCL 9 Comments


PAU GORENG !





mungkin ada yang tak perasan, ni lah dia kuih pau goreng ! , sedap rasanya . Dah selalu sangat makan pau biasa tu kan..kesukaan mamaD sebenarnya, tu pasal kena beli jugak bila ternampak orang jual.

Balik dari kerja petang tadi singgah kejap warung depan simpang...selalu bila teringat nak makan , orang tu tak jual pulak . Tapi petang tadi jadi habuan kami makan petang bersama anak-anak dan isteri.

Lima ketul pau goreng baru RM2 , murah betul..Beli tiga ringgit puas makan anak beranak.

Kebetulan Nina minggu ni balik, so makan petang adalah menjadi kemestian...  lagi pun kat sini harga masih terkawal. *(sebahagian tempat di Banting)


9 comments:

  1. pehh..

    bak sikit wehh..

    ReplyDelete
  2. gambar pau goreng tu .... sedapnya lahaiiiii

    ReplyDelete
  3. Salam singgah pagi isnin PCL...sedapnya pau goreng....

    ReplyDelete
  4. Saya pun suka pau goreng.. Lagi lagi yang ti sambal.. Nyummm

    ReplyDelete
  5. anis pon suke makan pau goreng.. selalu jugak beli.. sedap.. :)

    ReplyDelete
  6. Wah sedapnya PCL..macam ice cream goreng pulak...

    ReplyDelete
  7. wahhhh sedapnya.... nak sikit abah...

    ReplyDelete
  8. tak pernah lagi dengar menu pau goreng..teringin nak rasa jugak ni.

    ReplyDelete
  9. Sedap tu..inti kacang ke?

    ReplyDelete


[PENAFIAN]
www.nazlee.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.
Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.