Pic PCL terkini

Sunday, October 19, 2014 PCL 11 Comments

PCL Oktober 2014

Haloo ..fokus kepada atas kening sebelah kiri aku tu ye.. , nampak parut budak nakal, tapi aku bukan budak nakal . Dulunya aku seorang ahli sukan...pemain hoki, bola sepak, sepak takraw, ping pong dan semua sukan dan permainan aku boleh main tapi tak ada lah sampai perigkat negeri ...haha.

Kening terbelah sebab dah jadi 'striker' handalan masa tu...kena 'attack' pasukan lawan, orang suruh pukul bola dibantainya kayu hoki kat kening aku...ingat lagi ! sampai sekarang masih ingat lagi peristiwa berdarah tu..



..tak ada perbezaan , sama jer pic atas tu dan yang ini... cuma bila Hanis perhati pada wajah abah dia ni, ada prasaan 'jeolous',  haha...soalnya "kenapa muka abah takada jerawat ?"



11 comments:

  1. heheheheheh....still hensem..

    ReplyDelete
  2. Soalan anak gadis...#cosmoderm blh bantu rasanya ...

    ReplyDelete
  3. Gambar nampak lebih muda la PCL..hehe

    ReplyDelete
  4. berlubang ke tu pcl..ngilunye bile bayang kayu hoki tu.. kena kat kaki pon dh rse sakit ni kan mata..huhu... hihi.. anak2 gadis memang jeles kalau tgk muke org xde jerawat nie.. anis pon jeles jugak tgk pcl xde jerawat..pakai produk ape?hihihi

    ReplyDelete
    Replies
    1. #cosmoderm blh bantu rasanya ... @seperti yg Salina Johari cadangkan tu.

      Delete
  5. Memang anak dara dan teruna saya juga pernah tanya soalan yang sama: 'pasai apa muka abah tak dak jerawat?' Jawapan saya 'sebab mama hanpa jururawat!'. Kemudian baru JR beritau mereka biasanya jerawat hanya untuk orang muda belasan tahun. Mana ada orang dewasa yang ada jerawat? Tapi kalau umur dah lebih 20 tahun masih ada jerawat, kata orang tua-tua kena kawin cepat, insyaallah hilanglah jerawat hasil dari kestabilan hormon hasil percampuran suami isteri, hehehehe...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Betul JR, kita ni dah terlebih matang dan hormon makin setabil...kena jaga kesihatan dan lalui kehidupan dgn kebahagiaan. insyaAllah.

      Delete
  6. untungla x der masalah kulit muka...:)

    ReplyDelete
  7. betul.

    dah besar gajah nih..memang jerawat takut nak timbul.

    ReplyDelete
  8. hahahhahaa muka abah2 memang jarang naik jerawat.... anak gegurl laaa jadi mangsa kerakusan si jerawat....

    ReplyDelete


[PENAFIAN]
www.nazlee.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.
Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.